pondělí 4. srpna 2014

Tenhle týden... se věnuju dětem!

 Nebudu si nic nalhávat, v poslední době jsem robátka maličko odsunula na ponkud vzdáenější kolej. pořád bylo co honit, co nestíhat a tak viděly asi nejvíc pohádek za svoje kraťounké životy. A tak nadešel čas, věnovat maximum času jim. Konečně udělat lapbook ušít šaty pro panenku, vytisknout a připravit věci, se kterými se zabaví Matylda i Bětuška. Prostě ty moje zvířátka trochu zkuturnit. Plánuju udělat šanon (mimochodem, minuý týden měli v Lidlu skvěý, přesně pro moje potřeby, asi tam ještě pro jeden zajedu), který můžeme vzít všude s sebou a podle ibosti z něj vyndat písmenka, hledání věcí, nějakou lehkou matiku, obkreslování tvarů, hledání stínů, tvoření slov, řazení de velikosti, barev a tvarů - prostě takovej mega mišmaš.
 Vrhám se do toho s plnou parou. Nemám bohužel barevnou tiskárnu (do tý naší prý stojí toner majlant - musím ověřit), tak to zatím třídím. Doma vytisknu jen černobílé a všechny barevné pak vezmu najdnou do copycentra. A co jsem zatím našla?
 Grafomotorická příprava pro předškoláky - kresení klubíček, korálků a dalšího
 Hodně třísložkových karet, mapa světa s přiřazováním
 Pecka písmenkové kartičky, abeceda, slabiky, prostě všechno
 Tady se mi líbí kočka Micka, mají tam i pokračování. Našla jsem tam i další, ale panely už jsem si zavřela, tak nenahážu odkazy.
 Pátrám po kartičkách denních rutin, abychom mohly udělat nějaký nástěnný denní rozvrh. Pak by mě potěšilo určitě doplňování písmenek. Někde jsem ho viděla, živě vidím, jak tam byla nakreslená mrkev, pod tím nápis mrkev a pod tím rozstříhané písmenka. Ale kde to bylo, to už si nevybavím.
 Budu nadšená za vaše typy a rady. Klidně i z cizích jazyků, nebo neobjevené z Čech.
 Na FB jsem ve skupině Busy sheets, ale je mi blbé si tam cokoliv stáhnout, jelikož jsem ještě ničím nepřispěla. Asi se budu muset hecnout a vyrobit i něco tam.

 A teď už jdu stříhat a laminovat, ať mám zítra něco hotovo ;)



1 komentář: