úterý 8. dubna 2014

Prohra

 Tak jsem to nezvládla. 21 dní jsem v kuse nedala. Sice jsem si včera cestou domů za volantem připravovala, co napíšu, nicméně se nepovedlo. Dorazila jsem domů vyždímaná jak citron, pokonverzovala s mámou a padla za vlast.
 Takže teď bych měla začít znovu, pěkně od jedničky a dát si to celý znova,a by se ta dráha v mozku vážně, vážně udělala. Áchich.
No co, nevzdávám to a jedu dál, páč prohrát může člověk jen tehdy, když to vzdá ;)
 A zítra už snad napíšu něco schopnýho (jestli se Bíba nebude budit každých deset minut jako dnes).

2 komentáře:

  1. Zdravíííím.....ale, ale, tohle není žááádná prohra...obdivuji Vás, že při dětech, práci, domácnosti stíháte tolik aktivit:-))) já mám jedno dítě a už odrostlé a taky občas padám únavou... držím palečky ať vše vychází.... budu se těšit na další počtení... mějte krásný den..
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ono čím víc věcí na práci, tím víc to člověk oseká :D Je to pěkně vidět na příspěvcích z posledních dní, dneska se tomu budu muset pověnovat lépe ;)

      Vymazat