úterý 1. dubna 2014

Dva v jednom - los stresos

 A je to tady, tenhle týden mě čekají dvě výstavy, jedna je Prague Patchwork meeting a druhá je známá Kreativní Dubeč, kterou pořádá Monika Brýdová. Ze čtyř domluvených lidí mi tři odpadly a já se začínám doopravdy, doopravdy děsit. To už není jen takový lehký stres, to je vážná panika. A tak hledám, hledám někoho, kdo by se chtěl zúčastnit a postavit se za můj stánek s knoflíky? Odměna nepochybně sladká, finanční i v naturáliích, jak je libo. Jen mi hlavně neříkejte, že to budu muset zrušit :(
 Případní zájemci hlaste se na emailu koucka@postaramese.cz nebo přímo na mém telefonu 733 723 924.
 Díky moc!




PS: Měla jsem připravený superduper článek. Ale není dopsaný a moje nálada a rozpoložení se večerními událostmi trochu změnily, takže by nakonec nemusel vyjít tak suprovitě. Radši si ho ušetřím.

Žádné komentáře:

Okomentovat