pondělí 5. března 2012

Pojďte si ušít - široké kalhoty!

Projektem tohohle týdne vyhlašuju tyhle krásné, letní, široké kalhoty, protože osobně už se vejdu pouze do kalhot jediných a ty jsou v pračce. A tak se mi každé další zatraceně hodí.
Stručný návod najdete zde. Není to úplně šití pro začátečníky, protože je třeba se odvážně pustit do konstrukce vlastního střihu. Skvělou prezentaci ke konstrukci střihu dámských kalhoty najdete v diskuzi. Na vysvětlení, proč vám kupované kalhoty nesedí si dovolím doporučit článek na Módním pekle, který teď zaboha nemůžu najít. Pokud ho dohledáte dřív než já, linkujte prosím do komentářů, já to sem doplním.
 Ale zpět k našemu budoucímu výtvoru. Na kalhoty bude fajn použít něco lehčího, proužek či vzor nebude na škodu.
 Doufám, že se potkáme v diskuzi při řešení šicích potíží. A jako nástřel vkládám ještě jedno foto, ze kterého nejspíš vykradu zapínání, abych nemusela kalhoty pořád zavazovat (zvlášť když teď lítám jak koroptev).
 Dodatek: bylo mi vyčteno, že vykrádám nápady bez uvedení autora (i když pokud si dáte trochu práce, na autora se proklikáte). Tak uvádím, odkud tyto kalhoty pocházejí. je to z obchodu ZAR online. Alespoň tuším že je to obchod.
Ani v jednom případě se nejedná o střih, který bych volně šířila. Střih si musíte sami zkonstruovat, takže si jej sami vyrábíte. Na výše uvedených stránkách a obrázkách se pouze inspirujete. No, snad je to srozumitelné.

Krásné šití,
Def - Martina

3 komentáře:

  1. Ty jsou náádhernéé, ale já neumím šít.Pomoooc.

    OdpovědětVymazat
  2. Na široké kalhoty se chystám. A na "normální" taky. Zatím sjíždím web a hledám inspiraci :-)
    A ten článek z módního pekla bude asi tenhle, ne?
    http://www.modnipeklo.cz/2010/08/proc-nemuzete-sehnat-kalhoty/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je přesně on! Nějak jsem ho nemohla dohledat, díky, díky ;)

      Vymazat