úterý 6. září 2011

Jak nýtovat

 Zhruba po měsíci jsem se konečně vzchopila a dodělala nějaké resty. Tím největším z nich bylo video o nýtování, které mě strašilo snad už i ve snu. Konečně je tedy hotovo a vy se na něj můžete podívat. Pak bude zase strašit ve snu vás.
 Video ukazuje jak se vlastně nýtuje s kleštěmi Vario. Jednoduše senzačně. Fakt. Kdo dělá víc než jednu kabelku ročně, neměl by váhat, protože si ušetří spoustu nervů a starostí. A teď už slibovaný zázrak moderní techniky - video:
 Správně hádáte, že kleště budou v nabídce, hned večer, jakmile přísavka odpadne. A ke kleštím nýty, bez nich by se špatně nýtovalo, že. Kdyby čirou náhodou kleště byly vyprodané, neváhejte a pište, do dvou dnů jsou skladem.
 No nic, venku krásně, tak jdem nakopnout plastovýho motodraka a terorizovat chodníky a polní cesty.

Krásný den,

Martina - Def

5 komentářů:

  1. jééé moc děkuji za super videiko...Konečně jsem se dozvěděla, jakouto sadu mám dokoupit, když chci ,,nýtkovat,, :P

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za návod. Manžel mi dal kleště k narozeninám a pro první použití bylo tohle video nepostradatelné. Chtěla bych se jen zeptat, existuje nějaký nástavec na české baby druky? Ty které jsou součástí i ten nástavec, který je v sadě jsou větší. Ještě jednou děkuji.
    Hezký večer
    Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mi bohužel nepodařil obejvit, ale už po něm intenzivně pátrám ;)

      Vymazat
  3. Zatím jsem to dočasně vyřešila :) onen plastový z balení baby druků jsem roztrhla na 2 a protože jsem měla 2 nástavce na velké druky prym, tak jsem to k jednomu páru přilepila vteřinovým lepidlem - chtělo to dost trpělivosti, aby to bylo plus mínus přesně a zmenšil se tím malinko manipulační prostor, ale funguje to :-)
    Krásný večer
    Anička

    OdpovědětVymazat