pátek 5. srpna 2011

Z jiného soudku

 Dneska to bude pro většinu nuda. Není to šití, není to ani háčkování. Rukama se při tom něco dělá, ale některé to zajímat nebude. Je to totiž vázání šátků. Konečně jsem se donutila a stvořila svůj doprovodný návod ke kolíbce ve dvojitém kříži, aby se absolventi mých kurzů mohli i v pohodlí domova podívat na moje zakoktávání. Jsem na sebe pyšná. Ne proto, jak vážu, ale proto, že si můžu odškrtnout další čtvereček. Jupijou, já tu lenost porazím!

A nebojte, i pro rukodělné se chystá nějaké to video ;)

Krásný večer

4 komentáře:

  1. jsi úžasná,klobouk dolů...a super příjemný projev :-)Martinko
    gabu

    OdpovědětVymazat
  2. Marti diky za video, rada jsem se pouzila a osvezila si zaklady. Jen tak dal, parada!
    Pauli

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé! A já jdu pořádně studovat, ať to na pondělí umím. Rozali

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, děkuji moc za pochvaly. Ouplně se tady vznáším (kromě mé levé ruky, kterou jsem si při uspávání přeležela :D). Už se těším na další, snad mi to bude trvat míň, než půl roku ;)

    OdpovědětVymazat