pondělí 25. července 2011

Na co jsem se zmohla

 Někde mezi utíráním prdelek, neustálým uklízením našeho bince, vařením obídků, které stejně nikdo nejí, šitím, háčkováním, balením na šátkařský megasraz o víkendu a nezbytným krafáním na netu jsem se zmohla na přidání nějakého zboží do obchodu.
 Oproti minulému týdnu tam najdete třebas magnetické zapínání ve dvou velikostech, polypropylenové popruhy, různé karabinky, ale nejvíc, nejvíc vás myslím potěší přidání Večerního karibiku, který je opět skladem. Jen se na něj podívejte, na fešáka, jak se na vás směje:
 Že bychom zkusily jeho barvou přivolat to chybějící léto?
 Směle do toho.


 A abyste si nemysleli, že se jen a jen flákám, zvu vás na nakouknutí do mého druhého obchůdku, kde tento týden přibyly nové typy oblečení pro nedonošené děti

 Věřte mi, i když vypadám, že se strašlivě flákám, většinu času nevím, kde mi hlava stojí. Chtěla jsem vám ukázat super odkaz, kde jsem narazila na holčinu, která úspěšně bojuje s prokrastinací metodou roztomilých barevných papírků, na které si kreslí čtverečky a k nim poznámky. Po splnění poznámku zaškrtne do čtverečku. Famózní. Škoda jen, že nalezení barevných čtverečků a fixy by mi sebralo nejmíň čtvrthodinu. A výroba těch krásných očtverečkovaných poznámek by mě stála celý den. A proto vám jistě nepřijde divné, že jsem teď strávila snad půl hodinu hledáním stránky, kde jsem to viděla. A nenašla. Asi bych si měla napsat poznámku. A se čtverečkem.
 Ech, nedejte na mě, já jen strašně závidím, když se někomu podaří zvládnout svojí dezorganizovanost. Já tu svojí rozhodně pod palcem nemám, což ví asi všichni, kteří se mnou spolupracují. Upřímně je lituju, fakt. Do jednoho.
 A tak jsem v zájmu zachování zdravého rozumu otevřela o víkendu diář, učinila pár poznámek, abych dnes večer s hrůzou zjistila, že jsem dokázala diář celý víkend úspěšně ignorovat! Všechno se mi to přesunulo na pondělí! A jak tak koukám, asi se to brzy přesune na úterý. (Ano K. - panenka je tam taky, neboj!)
 Tak kdybyste některá věděla, jak bezbolestně likvidovat padoucha jménem prokrastinace, dejte mi vědět. Nebo mi hoďte odkaz na nějaký organizér či pořadač. Miluju je, i když jsem neorganizovaná a nepořádná. A i když do nich nikdy nenapíšu ani čárku.

Krásný večer,

Martina

PS: Ještě jsem se zapomněla pochlubit, že jsem po velmi dlouhé době objevila, kde zalomit článek, aby se na hlavní stránce nezobrazoval celý a vy tak nemusely sjíždět tisíce mých nudných fotek. Jupí, máte taky takovou radost?

Žádné komentáře:

Okomentovat