pátek 17. června 2011

Sama doma

  Jsem dneska sama doma. Teda až na Matyldu. A psa. Ale O. odjel koncertovat a víceméně se potkáme až v pondělí, takže mě čeká pěkný osamělý víkend. Mám naplánováno tisíc věcí, které chci udělat. Kabelky (zdravím Macešku a ségru), zavinku (zdravím Kamču), deku (zdravím mámu), dečku (zdravím M.), naládovat PS zbožím (zdravím své trpělivé zákazníky) a naládovat Fler zbožím (zdravím nové zákazníky). Ale především bude tenhle víkend víkendem seznamovacím. Do rodiny totiž přibyl nový mazlíček. Voilá, seznamte se.
Můj nový Silly:
obrázek z www.silhouetteamerica.com
  Silly není vůbec hloupý, ačkoliv chudák vyfasovat tuhle přezdívku (má to ještě docela dobrý, stroji říkáme Žužu), umí totiž řezat a dokonce i kreslit. Kreslení je pro mě v tuhle chvíli vedlejší, ale to řezání, to řezání! Ach jé! On řeže papír, silný papír, ještě silnější papír, vinyl, gumu, ale co je nejdůležitější, on umí řezat látky! Muhehé! Pro aplikačního maniaka, kterým se troufám nazývat je to představa ráje na zemi. Když máte totiž nastříhat stovku stejně velkých koleček, rádi projekt o nějaký ten měsíc odložíte, věřte mi, vím o čem mluvím. Ale se Sillym je všem výmluvám konec, juchů. Žádné mozoly od nůžek, žádné šišaté kolečka. Už jen a jen šití. Představa ráje.
 A proč vám to všechno povídám? No, jednak se chci samo pochlubit (jako vždy) a jednak vás upozornit, že se na vás chystá smršť aplikačních tvarů. Brzy tak najdete v obchodě látková srdíčka, hvězdičky, kolečka, kytičky, zkrátka vše, po čem vaše srdce touží. Máte-li špeciální přání, neváhejte ho vyslovit. Jen co Sillyho pokořím, vyřežu vám, co vám na očích uvidím ;)

Krásný večer,

Martina - definitiv

PS: Špeciální poděkování patří Ole, která mě k Sillymu přivedla a ráda mi zodpověděla moje všetečné otázky. Doufám, že jí nepolezu do zelí, ale naopak, že jí budu vhodně doplňovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat