neděle 22. května 2011

Představení

  Na začátku by určitě mělo být představení, něco málo o mně. Ale na povel mi to prostě nejde. Vždycky během dne se mi nastřádá v hlavě tolik vtipných vět k použití, ale jak večer zasednu k počítači - pusto, prázdno. Takže místo abych oslňovala vtipným prvním článkem, budu vás pravděpodobně k smrti nudit strohým popisem.
    Postaráme se je na světě už dva roky. Je to moje úplně první dítě, které provázely dnes již zapomenuté porodní bolesti, noční koliky i prořezávání zoubků. Prví snahy o chůzi a první pády.  Probdělé noci a bádání ve stylu "co to sakra může být"?!

  Postaráme se byla původně firma, zajišťující komplexní péči o rodinu a domácnost. Hlídání dětí, venčení psů, doučování, úklid, rekonstrukce zahrad, hodinový manžel, snad všechno, co si jen dokážete představit. Začátek podnikání provázela obří euforie z každé uzavřené smlouvy, z každého nového spolupracovníka. Postupem času přišla rutina, řešení stále stejných problémů, prolematická spolupráce se zaměstnanci.Zjišťovala jsem, že denodenní konflikt s lidmi asi není to pravé pro mě. Věřili byste, že na pět domluvených zkušebních úklidů mi pět uchazečů o práci nepřišlo? A to všechno v jednom týdnu? A přesto jsem neustále poslouchala telefonní stížnosti zájemců o práci, jak práce není a moje cenová nabídka je jim málo.
  Poměrně dlouho jsem se vydržela vymlouvat na dceru, že díky ní musím snížit objem zákazníků, abych je všechny stíhala a nikoho nešidila. Až jsem si nakonec přiznala, že mi ta práce nedává tolik, kolik jsem od ní očekávala. Spadl mi balvan ze srdce a já začala jednat o prodeji firmy a celého know-how. Nakonec z prodeje sešlo a tak dnes Postaráme se zaštiťuje veškeré moje aktivity. A tak pod Postaráme se najdete www.nedonosenatka.cz , obchod, který nabízí sortiment pro nedonošené děti, velkoobchodní zastoupení značky Naneli a Gattino a dále půjčovnu látkových plenek www.plenkovani.cz .
  Postaráme se jako takové teď bude plnit další z mých malých snů, stane se z něj krámek s potřebami pro hobby švadlenky. Nečekejte obří nabídku, nečekejte sortiment hodný velkoobchodu, nic z toho vám zatím nemůžu nabídnout. Co ale nabídnout můžu?
  • Osobní přístup
  • Rady, kdykoliv budu jen trochu vědět
  • Ochotu sehnat nesehnatelné
  • Co nejnižší poštovné ;)
   Na blogu budete pravidelně nacházet nejen popisy novinek v eshopu, ale také například detailní popisy výztuh (nezbytnost k šití kabelek či dek), odkazy na šikovné holky. Pevně doufám, že se v budoucnu povede rozjet i malý šicí workshop, kde si vzájemně budeme vyměňovat zkušenosti a nebo se prostě jen pobavíme a poplkáme.


  Srdečně vás všechny vítám,


  Martina "Definitiv" Koucká

2 komentáře:

  1. Aha, tak uz konecne vim, jak se pouziva ta ctvercovka pro zajisteni hlavicky... To jsem nikdy v realu nevidela ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem myslela, že tu budeš čerpat trochu jinou inspiraci :D Ale co, hlavně když se najde alespoň nějaká ;)

    OdpovědětVymazat