úterý 31. května 2011

Balíčky látek

  Po rušném dni na sluníčku zaseedám k práci a jelikož se zatáhlo, chci si tu náladu trochu prosvětlit. A tak se dneska vrhnu na moje milované látky.
  Všechny balíčky obsahují sedm kusů perfektně sladěných látek o rozměru 35x70 cm. Pokud se vám nějaká látka zalíbí natolik, že byste jí chtěly mít metry a metry, ozvěte se, zkusím jí sehnat. Balíčky v eshopu jsou skladem. Pokud je vyprodáno, neváhejte mě kontaktovat, oznámím vám nejbližší možný přílet vašeho vysněného balíčku.
  Ideální pro ty, kterým výběr látek trvá déle, než samotné šití  A vůbec, prostě ideální pro všechny.
  Vše najdete jajko vždy v mém obchůdku.

  Na moje slovní popisky jste už nejspíš zvyklé, tak vás asi nepřekvapí, že jsem si přejmenovala balíčky k obrazu svému. No řekněte, nezní Večerní karibik mnohem líp, než hnědo modrá? Mně určitě ;) A tady je:
Večerní Karibik
  Blíží se večer a je čas vymyslet, co podniknout. Potápění v hluboké, modrozelené vodě? Lenošení u bazénu? Nebo jen tak pobíhat po pláži a objímat tmavé kmeny kokosových palem? Je to jen na vás. S taškou z Večerního Karibiku se můžete šplouchat i v deštivých Čechách.
Zdroj Balíčky látek
Voňavý šeřík
  Je krátce po dešti, z asfaltu stoupá teplá pára, vzduchem se nese omamná vůně šeříku a každý ví, že jaro je v plném proudu a že co nevidět bude čas oprášit plavky a vystavit těla slunci. Šeřík vám připomene, že jemnost má na světě pořád ještě místo.
Zdroj Balíčky látek
Ráno v trávě
  Pomalu svítá a tráva je po noci ještě ojíněná, poupátka zavřená a tiše čekají na svojí příležitost. V jemných barvách a tónech se skrývá příslib dalšího báječného dne.
Zdroj Balíčky látek
Retro disco
  Je čas. Je čas na vysoké podpatky, na tupírování vlasů a na umělé řasy. Pojďme se vrátit o pár let zpět, pojďme za chvíli nechat děti v postýlkách a můžeme jít řádit jako za mlada. Retro disco nenechá jen tak nikoho v klidu sedět, to vás přímo vtáhne na parket! 
Zdroj Balíčky látek
Vůně levandule
  Jako na chalupě u babičky, když ze skříně s ložním prádlem zavanula vůně levandule. Jako tehdy, když se člověk mohl schoulit do teplé náruče a nechat se houpat. Jako tehdy, když přišel déšť a nejlepší bylo zalézt pod deku a poslouchat babiččiny příběhy. Pokud si z Vůně levandule uděláte deku, budete mít zaručeně ty nejhezčí sny. Slibuju. Na holý pupek.
Zdroj Balíčky látek
Ať slunce svítí
  Slamák na hlavu, na nohy sandálky, na rameno plážovou tašku. Ať slunce svítí vám přinese slunce, i když zrovna prší. Už vás vidím, jak v deštivém dni pobíháte po městě s taškou, která září, jako ta nejžhavější hvězda naší sluneční soustavy. Všem zaručeně zvednete koutky, stačí se na vás jen podívat.  
Zdroj Balíčky látek

Citrón v trávě
"Mě ti úplně brní zuby."
"Tak proč do něj koušeš?"
"Já prostě citrón miluju. Tu vůni, tu chuť, ten pocit na jazyku. I ty brnící zuby. Nechceš?"
"Dej pokoj, vždyť je to kyselý. A pojď sem ke mně, do trávy. Ty můj citrónku jeden milovanej."
Zdroj Balíčky látek

Na sluníčku
  Vedro. To je děs. Všechny ženský u bazénu jsou už opečený jak klobásky. Ony jsou přímo vyuzený. A já musím tvrdnout tady. Jak já jím závidím. Nemůžu se dočkat, až se budu opékat taky. Jako uzenka. Uzenka nejuzenkovatější. Dejte mi krém a sluneční brýle a jdu. Hned teď.
Zdroj Balíčky látek

Nestyď se
  Proč pak by ses styděla? Ale jdi ty, vždyť je to krása. Jen pomysli, že jsi to celý dělala sama! Mě se to moc líbí, vážně. A určitě i všem ostatním. Slibuju. Červenat se nemusíš, ale když se ptáš, tak mě se líbí i to tvoje červenání. Je stejně krásný, jako tvoje nová, s láskou šitá kabelka.
Zdroj Balíčky látek

Letní láska
"Myslíš, že tam bude?"
"Určitě, vždyť ti říkal, že přijde."
"To jo. A nemám si vzít jiný plavky? Hodí se mi k těm žabkám?"
"Hodí, senzačně. Ty žabky jsou fakt krásný."
"Co když nepřijde?"
"Jak by mohl nepřijít? Vždyť jde o tebe. Pro tebe přeci každý přijde..."
Zdroj Balíčky látek

Jako Tilda První
  Tilda První je kráska. Uhlazená královna s vytříbeným chováním a vkusem. Vždy použije správnou vidličku, vždy se chová jako pravá dáma, vždy oslní. Ví, co znamená slovo impertinentní a dokáže ho správně použít. Dokáže dát člověku pocit vyjímečnosti a duševní čistoty. Vedle Tildy První se cítíte jako král či královna.
Zdroj Balíčky látek

Jako Tilda Druhá
  Tilda druhá je mladá. Je hravá a ráda zkouší, co si může dovolit. Na všechno jde z vesela a s úsměvem. Každý jí musí milovat. Ještě neví, čím bude, až doopravdy dospěje. Ale ví, že to bude něco zajímavého, vzrušujícího. Možná novinářka, odhalující zkorumpované politiky? Možná právnička, bojující za práva utiskovaných? Možná záchranářka, létající pomoci na nebezpečná místa? Na výběr je věcí. Ale určitě nebude jako babička, dejte pokoj. Být jako Tilda První, milá usedlá dáma? To nikdy...
Zdroj Balíčky látek

Pojďme k vodě
"Dneska by to teda šlo. Tak vyrazíme."
"No, vypadá to pěkně, to jo. Snad to vyjde. Tak začni balit, ať už tam jsme."
"Deka, ručník, pití. Brýle, plavky, žabky. A máš taky něco proti vosám?"
"Proti vosám?"
"No jasně, těch tam bude..."
Zdroj Balíčky látek

První jarní den
  Ve vzduchu je ještě zima. Zalézá pod nehty a štípe v nose. Po ránu se nad řekou plíží mlžný opar a člověk hledá vlastní nos. Ale když se podíváte blíž, blíž, ještě blíž, uvidíte první nesmělé výhonky trav, jak svojí svěže zelenou barvou bojují se zimou svůj boj. A vybojují ho. A bude zase teplo a krásně. A nakonec porostou i ty jahůdky.
Zdroj Balíčky látek

Bude sněžit
  Podzim přešel, den je krátký a noc je vládkyní. Ve vzduchu je cítit zimu. Každý netrpělivě čeká na první vločku, na tu, která skutečně oznámí, že paní Zima přišla. Na vločku, která odstartuje dovádění na saních, ale i házení lopatou. Stavění sněhuláka a mrznutí na zastávce. Řádění na sjezdovkách a vstávání do tmy.
Jako všechno, i zima má svůj rub a líc.
Zdroj Balíčky látek

Ona a já
Ona je něžná kytička, já jsem horká hlava. Já často beru a ona často dává.
Já jsem oheň, vítr, voda a pro mě je jí škoda.
Ona vždycky pohladí tě, já jsem pořád malý dítě.
Přesto budem vždycky spolu, vždycky u jednoho stolu.
Už nikdy nezůstanu sama. Proč? Vždyť já jsem přeci máma!
Zdroj Balíčky látek

Šťastný den
  Dařilo se vám v práci? Pochválil vás šéf? Všechno vám jde krásně od ruky? Máte pocit, že dneska je prostě "váš" den?
  Nebo prostě jenom máte rádi překvapení? Pak si kupte balíček "Šťastný den" a zaručeně budete překvapeni. Náhodný mix látek, který poprvé uvidíte, až když jej doma vyndáte z obálky.
  Někdy je přeci milé, nechat se překvapit, ne?  
Na obrázku ilustrační foto. Opravdu nemůžeme zaručit, že zrovna tenhle balíček bude váš. Nebo že to je vůbec nějaký balíček...
Zdroj Balíčky látek

Do kytek
"Tak co, líbí se ti?"
"No, je pěkná."
"Pěkná? Tobě se nelíbí?"
"Chm, no, je taková to, no, výrazná."
"Výrazná?"
"Hmmm."
"Já bych řekla, že je veselá."
"Jo, to taky, no."
"Takže tobě se teda nelíbí?"
"Ale to jsem přeci neřek..."
"Tak víš co? Příště ti tak ještě něco ušiju. Víš co? Můžeš jít třeba... Třeba do kytek!"
"Ale počkej, já to tak přeci nemyslel..."
Zdroj Balíčky látek

Díky za pozornost a věřte, že poezie je moje slabá stránka Smějící se

Hezký večer,

Martina - Def

Žádné komentáře:

Okomentovat